Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Συνάντηση

Τετάρτη 17/3/10 στην Κέρκυρα  Έχω έρθει για ένα σεμινάριο. Μετά από επικοινωνία με τον Άνθιμο ο οποίος μου έδωσε το τηλέφωνο του Γιάννη του Βασιλάκη του Προέδρου του μελισσοκομικού συνεταιριμού συναντήθηκα μαζί του και τα είπαμε λίγο.
Συζητήσαμε πολλά πράγματα που αφορούν την μελισσοκομία , προβλήματα και άλλα.
Πέμπτη 18/3/10 επισκέφτηκα με τον ξάδερφό του τον Παναγιώτη το μελισσοκομείο τους στο Βάτο ήπιαμε τα τσιπουράκια μας ( Παριανή σούμα  Μάρκο) και επισκέφτηκα το εργαστήριό του και την μονάδα τυποποίησης μελιού που έχει ο Παναγιώτης.
Μιά πολύ καλή μoνάδα , την μοναδική στο είδος της στην Κέρκυρα , με HACCP , ISO ποιότητας, σύγχρονα μηχνήματα κλπ.
Αξίζει τον κόπο και το λιγοστό κόστος επιτρέπει σε συναδέλφους που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή να χρησιμοποιήσουν την μονάδα για την συσκευασία του μελιού.
Φεύγω (αύριο Παρασκευή) ευχαριστημένος από τους συναδέλφους που άφησαν τις δουλιές τους για να ασχοληθούν μαζί μου
Τους εύχομαι και από δώ καλή δύναμη και ότι καλύτερο

η ώρα ανάρτησης είναι 1800

6 σχόλια:

  1. Πάντα τέτοια Φώτη.
    Σε περιμένουμε και στην κρήτη. Έχεις την ευκαιρία, εν όψι του παγκόσμιου Συνεδρίου στα Χανιά.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννη τοξέρω και επειδή θέλω και εγώ να έρθω θα προσπαθήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαίρομαι που πέρασες ευχάριστα!! δεν είχα και άλλα τηλέφωνα διαθέσιμα εκείνη την στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηταν και ο χρόνος λίγος δεν πειράζει όμως
    ( μιλάμε σε νεκρό χρόνο ) μόλις είδα την ανάρτησή σου που έβαλες πριν δύο λεπτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσο ο Γιάννης αλλά και ο Παναγιώτης είναι πολύ καλά παιδιά και οι δυο ...οι εγκαταστάσεις στον Βάτο είναι πραγματικά οι μοναδικές στην Κέρκυρα με HACCP ... έχουν αξιοποίηση και το πρόγραμμα leader ... ελπίζω να πέρασες καλά στην Κέρκυρα ..και ο καιρός πρέπει σε βοήθησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κώστα λυπάμαιπου δεν ειδωθήκαμε και εύχομαι να σε συναντήσω κάποια άλλη φορά. Ο ελεύθερος χρόνος ήταν πολύ λίγος Η συνάντηση με τους συναδέλφους έγινε την τελευταία ημέρα πρίν φύγω.
    Για να πω την αλήθεια ήμουν προετοιμασμέννος με μάσκα κλπ όταν ξεκίνησα από την Αθήνα αλλά δεν ήξερα πως να επικοινωνήσω με κάποιον στην Κέρκυρα . Μου ήρθε η ιδέα για τον Άνθημο τον οποίο πέτυχα στον δρόμο ( τηλεφωνικώς) καιευτυχώς που είχε εκείνη την στιγμή το τηλέφωνο του Γιάννη και έτσι επικοινώνησα
    Ο καιρός πολύ καλός και τα μελίσσια δούλευαν καλά.
    Στην Κέρκυρα είχα έρθει διακοπές πριν από 15 χρόνια στον Αι Γιώργη στον οποίο μένει και ένας πρώην συνάδελφος από την δουλιά μου ο Διονύσης ο Καββαδίας. Τώρα έχει αλλάξει η Κέρκυρα σχεδόν οι περισσότερες πόλεις έχουν ενωθεί. Πάντως κρίνοντας τουλάχιστον από τους συναδέλφους μελισσοκόμους και από τους καταρτιζόμενους στο σεμινάριο οι εντυπώσεις μου είναι πάρα πολύ καλές
    Πάντως εγώ θα ήθελα να αλλάξουμε τηλέφωνα όλοι οι συνάδελφοι ώστε στην δεδομένη στιγμή να επικοινωνούμε.
    το email μου υπάρχει στο προφίλ μου και θα ήθελα όσοι θέλουν να μου στείλουν το τηλέφωνό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή