Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Νέος στην παρέα σας.
Την πρώτη επαφή με τις μέλισσες την απέκτησα το 1982 όταν μου χαρίσανε μία κυψέλη.
Την κράτησα για ένα χρόνο και μετά την έδωσα σε έναν μελισσοκόμο γιατί έφυγα από την περιοχή εγκαταστάθηκα μόνιμα στην Αθήνα και αρχίσανε τα ζόρια.
Το 1999 αγόρασα μιά κυψέλη τη εγκατέστησα στη Ανω Γλυφάδα (εκεί μένω ) και την πέμπτη ημέρα μου την κλέψανε. Συζήτησα το γεγονός με τρείς μελισσοκόμους που είχανε μελίσσια εκεί κοντά . Οι δύο από αυτούς μου χαρίσανε από μία κυψέλη ( ο Αλέκος και ο Σήφης).
Ο Σήφης με μελίσσια στην Κρήτη και στην περιοχή έγινε και ο δάσκαλός μου στην μελισσοκομία (Δάσκαλος και στο επάγγελμα) Μέχρι πριν δυομιση χρόνια είχα γύρω στα δέκα μελίσσια . Παραπάνω δεν μπορούσα γιατί δεν είχα χρόνο .
Πριν τρία χρόνια με προτροπή του μεγάλου μου γιού του Οδυσσέα ( 33 ετών )τα έχουμε φτάσει στα εβδομήντα με αγορά και τα περισσότερα με παραφυάδες. Πολύ μεράκι συνεχής ενασχόληση του γιού μου και δική μου πάμε καλά.
Αυτά για μένα. Πιστεύω με την επικοινωνία και γιατί όχι με συναντήσεις να ανταλάζουμε απόψεις , εμπειρίες και προπάντων αισιοδοξία και αγώνα για το μέλλον.

3 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες και καλές αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς τον και σιδεροκέφαλος.
    Καλα έκανε και σε προετρεψε λοιπον ο Οδυσσέας (και στα δικα μας)
    Πιστευω οτι θα μαθουμε πολλά απο σενα κυρίως λόγο της επαγγελματικής σου ιδιότητας.
    *Ανυπομονώ να δώ το πήλινο καπνηστίρι που εγραφες στον Μαρκο*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κώστα σε ευχαριστώ. Παρακολουθώ καιρό την σελίδα σου και με μεγάλο ενδιαφέρον τις πληροφορίες που μας δίνεις. Συγχαριτήρια για τις διακρίσεις σου και εύχομαι πάντα να επιβραβεύεται το έργο σου γιατί όντως είναι συμαντικό.

    Αλέξανδρε σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή